Nu är cykeln också paj..

Kul va? När ska mina saker sluta att gå sönder!? Skulle cykla till jobbet igår, men halvvägs dit fick jag stanna och parkera cykeln vid sannarps skolan. Lät som hela cykeln skulle rasa ihop. Vet inte vad det är med den...så jag fick gå i rask takt sista biten till Frennarp. Ringde givetvis å sa att jag blev sen....*suck* Så nu står cykeln kvar vid skolan, vet inte hur jag ska få hem den!? Å jag som tänkt träna idag..helt handikappad utan den. Inte så kul å till gymmet då det tar 30min, och sen att ta bussen är ju rena rånet. Är rätt så arg just nu!!! Å hur gör jag nästa gång jag ska jobba? Tar ju minst 45min att gå dit....;( KUL. Men har man inga pengar så har man inga.

image144

Kommentarer
Postat av: Lina

tycker synd om dej sis! =( ring mig en dag i veckan om du vill. kan inte komma upp just nu för har inte mkt pengar... dumma ja har festat upp allt. puss!

2007-09-18 @ 15:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0