Today it's söndag

Bakis söndag med andra ord. Var ute igår med Sandra och hennes kompis Linda. Var på Valentine...inte mitt favorit ställe direkt, men spelades bra musik så det gick å dansa till. Hade inte jätte kul men inte tråkigt heller så var väl en helt okej ute-kväll ändå. Sällskapet var iallafall trevligt! Sandra lovade att nästa gång ska hon hänga med mig till Mårtenssons istället. Mycket bättre ställe enlig mig!! Natten avslutades med ett besök hos kebab kungen. Falafel för min del. =)

Idag gick jag upp vid 11.30 för å tvätta. Linda och Joel kom förbi vid 13-tiden. Skulle tvätta en omgång här, då deras maskin är sönder. Vi körde och lunchade på MAX medans tvättmaskinerna skötte sitt jobb. Blev även en sväng inom Willys och handla lite nödvändigheter. Så nu sitter man här igen, ska städa och diska idag. Och även ut och gå en runda på galgberget med Linda om någon timme. Ska bli skönt. Sen i morgon ska jag jobba 7-15. Fick skicka ut några intresseanmälan till några äldreboende i stan, eftersom det är ovisst hur mycket jobb det kommer bli för oss timmisar nu de närmaste månaderna. Och jag måste ju ha pengar till hyra och alla räkningar. Så då får man ha två jobb. Vill ju helst jobba på Frennarp så kommer sätta dom före när det är nått men vore bra om man kan få lite timmar någon annanstans också. Borde inte vara så svårt.

Nä nu ska jag ringa några samtal. Ha det gott så länge!
image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0