Världen är fylld av sorg

I torsdags den 27 September var det 4 år sedan min älskade mamma lämnade denna jorden....Mormor och morfar kom hit under fm och fikade lite med mig och Lina. Vi gick upp till kyrkogården efteråt och planterade en ny blomma till mamma. Lina och jag satte varsin vit stor fin blomma med några strån till. Det allra finaste till vår ängel <3

I går den 28 September gick lilla farfar bort.... Lina och jag var inne och hälsade på honom i Eslöv under em innan han gick bort. Har varit så synd om honom under dessa två åren sedan han fick sin första stroke... Hemskt vad vissa människor ska få lida! Förstår inte detta!? Må du vila i frid lilla Farfar.

image148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0