En tjej som heter Pernilla

jobbade jag med ikväll. Var verkligen en lugn kväll vi hade som tur är=) å skoj hade vi! Två tjejer i samma ålder, kan det bli annat än massa fnissande? haha speciellt när man har samma humor. Va ett antal saker som vi båda reagerade på direkt och då bröt skrattattackerna ut! Aldrig fel att lära känna nya människor. Vi har en del gemensamt, både bra och dåliga saker.... Konstigt att just dessa saker är samma för oss. Hur stor är sannolikheten liksom? Livet är verkligen inte rättvist för vissa. Hoppas det löser sig till det bästa för henne. Ska hålla tummarna.

Vi tränar tydligen båda på sats med så ska börja gå på lite pass ihop efter min resa. Jag vill gärna gå på dans och aerobics precis som Pernilla, men vi har ingen att gå med så då slog vi våra kloka huvuden ihop och kom på att vi kan ju sällskapa varandra! Smart va? =)

Nu ska jag fixa lite hemma som vanligt och skicka iväg beställningen på taxfree.

image564

Finns det någon sötare å goare än mattes bebis? Tror inte jag iallafall!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0