En vanlig torsdag

Har tvättat och handlat idag bl.a. Blev ingen promenad med Lindis, var svårt att planera ihop våra tider då jag sov längre än jag skulle. Men jag har fått motion så det räcker under min tvättning. Ner för alla trappor, över gården till tvättstugan, hänga tvätt, byta i maskinen, sen över gården upp för alla fyra våningar igen och sen samma sak en timme senare. Tvättade 15-19 och däriemellan hann jag också en tur till Eurostop, Willys och apoteket. Tar ca 7min dit och 7 hem så ja min vardagsmotion har jag iallafall fått ;) Ska träna styrka med Malin imorgon innan jobbet. Har varit skönt å va ledig nu i två dagar..blir som min helg då jag jobbar hela den riktiga helgen. Ska träffa Linda darling på lördag kväll. Kom på idéen att vi kan ha ett litet "hemma spa" med fotbad, ansiktsmask och lite sånt. Och givetvis girltalk och mörk choklad. Ska bli myspys.

Tror jag ska slänga mig i soffan nu, fixa en fruktsallad med keso och en knäckemacka och avnjuta detta till Anna Skippers "Du är vad du äter" som börjat för en liten stund sen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0