Full rulle....

Har det varit enda sedan kl 7 imorse då jobbet började. De gamla är på hugget så tidigt alltså. Duschningar, städ, frukost, lunch...har gått i ett. Slutade 14.30. Då åkte jag in till stan för att betala min och Linas resa som vi bokade igår =D Bär av till Rhodos 27/4-5/5. Sist minuten resa. Ska bli så gööööött. Å välbehövligt. Är 22 grader idag där. Så blir nog lagom varmt. Gamla minnen från studentresan till Rhodos ploppar upp i mitt huvud nu. Så skoj vi hade!!

Efter besöket på resebyrån hade jag ärenden på apoteket, optikern och några andra affärer i stan. Kom hem vid 17,åt middag. Sen vid 19 började min tvättid. Då kom Lindis, och vi gick en promenad efter att jag slängt i första maskinerna. Givetvis funkade inte tvättmedels inställningarna så tvätten blev bara sköljd..så irriterande. Är alltid något i den förbaskade tvättstugan!! Så köpte med mig tvättmedel på hemvägen av vår promenix. Å nu har jag städat undan, diskat och snart ska jag ner och hämta upp min sista tvätt.

I morgon kl 13.45 går bussen mot Linköping och madde! Ska bli så skoj =)

Sleep tight! Puss

image537

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linköping Wohohooooo!

2008-04-18 @ 00:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0