Maginfluensa

drabbades jag av i går efter jobbet. Var först med Kerstin en sväng hemma hos henne, kollade på deras super söta kise-bebis<3. Sen körde vi till Eurostop, hon skulle lämna tillbaka en jacka och jag skulle handla mat inför min och Lindas myskväll. Meeeen påvägen hem började jag må riktigt illa. Tog medicin när jag väl var hemma, drack te och försökte vila. Trodde det var magkatarr. Men det blev bara värre och värre.  En tanke slog mig att detta inte kan vara magkatarr eftersom inget hjälpte. Fick ringa Linda och vi sköt fram tiden lite. Men helt plötsligt började jag spy så då förstod jag nästan att det var magsjuka....igen. Så fick ställa in med Linda. Jag som sett så mycket fram emot vår spa-kväll :S Hela kvällen/natten var jag igång och spydde och mådde piss. Men det är bättre nu som tur är. Inte kräkts sen kl 3 i natt. Min söta vän kom över med lite krämer, blåbärsoppa, croissanter och en tidning för en stund sen. Tack Lindis. Du är så himla go. Har ätit lite och druckit nu så känns lite bättre men ska däcka i sängen nu igen, man blir så utmattad och har inga krafter kvar. Vill egentligen hämta in min Zorro som är ute, men tror inte jag orkar gå ner och upp för dessa fyra våningar just nu. Känner mig som ett vandrande skelett utan krafter. Sen sa Linda när hon kom att kineserna stod där nere och rökte i trappuppgången och var jätte fulla. De har spelat och sjungigt sen kl 11 i fm med. Det är fan nått fel på dom. Ska ringa och klaga nu i veckan faktiskt. Nu har jag tagit mina "nya" krafter åt detta inlägg så nu får jag bege mig igen. Ska läsa lite i Glamour som jag fick av Linda.  Men hoppas ni andra mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0