Min älskade Zorro

var är du?
Jag har sprungit ut och in nu de senaste dagarna, tidigt på morgonen och sent på kvällen. Gått 30min långa promenader runt området och kallat mig hes. Men ingen Zorro..... börjar bli riktigt orolig nu. Kan inte sova ordentligt om nätterna. Tänk om det hänt honom nått? Skrev precis iordning lite lappar som jag ska skriva ut på biblioteket imorgon med foto på honom och så. Se om någon vet eller har sett nått. Har jag tur är han bara ute på ett stort vår-äventyr! Hoppas verkligen det. Han betyder så mycket den lille, så vet inte vad jag skulle göra om han inte kommer tillbaka....

Ibland har man sådana perioder då det känns som om allting bara går emot en. En sån period har jag haft nu ett tag.... idag tvingades jag betala in 1600kr till csn fastän jag ska läsa vidare till hösten. "Eftersom du inte läst nu på vårterminen måste du betala tillbaka fram tills dess". Happ. Antar att jag ska betala ytterligare 3000kr tills jag börjar läsa igen. KUL. Plus att det verkar som att jag kommer vara tvungen att betala tillbaka samtidigt som jag tar nytt lån för kommande studier. Skulle aldrig tagit csn från första början....Sen har man ju kurslitteraturen till hösten som kommer gå på 3000-4000kr. Känn dig rik Emma. Eller inte. Jag som trodde, eller ja jag hoppades på att detta året skulle bli bättre. Änsålänge har det bara varit värre än det förra. Hoppas på snar ändring, annars går jag nog under....

I morgon kommer iallafall min älskade carro upp. Ser jag framemot. Sen party med tjejerna på kvällen, carro inräknat såklart. =)

Nu ska min hårinpackning duschas av.

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0