Mission completed.

Sådär ja, då har man städat och diskat klart. Ja, inte nyligen, var färdig för ca 1,5h sen. Fick frågan innan på msn, om varför jag alltid städar på kvällarna! Haha ja...är som mest aktiv sent på kvällen! Vet inte varför, bara blir så. Men nu är det klart iallafall. Hittade precis en äckligt stor fet blodfylld fästing vid min huvudkudde i sängen när jag skulle bädda upp. Fy f*n vad äckligt!!! Zorro ska definitvit få fästingsmedel i morgon. Apoteket nästa.

Nä om man skulle ta och avsluta mitt Enrique Iglesias maraton på youtube och hoppa i bingen!? Låter som en bra idé.

Han är het den mannen....
 


http://www.youtube.com/watch?v=aNrfUZZYDOQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0