Mmmm vårväder!

Har varit fantastiskt väder nu några dagar! Varmt och skönt i solen. Jag klagar då inte=) I dag sov jag tills jag vaknade, dvs till 10.30. Käkade frukost, sen begav jag mig till gymmet och körde ett pass styrka + kondition. Blev så sugen på att börja jogga lite nu när vädret är så fint. Får hänga på Linda till galgberget någon gång snart. Får dock börja med 3:an då det var ett år sen sist. Men målet är att jag ska klara 5km:aren efter några gånger. Är så skön känsla i kroppen efteråt!! Å behöver variation i min träning känner jag. Ville satsa på vårruset iår, men var ingen som verkade kunna hänga på så det sket sig....

Var även en tur på stan idag och gjorde lite ärenden. Linda var i skolan, Malin skulle hem till gisslaved och Anna jobbade. Så det var alltså ingen som kunde ta en mysig fika i solskenet med Emma idag. Men det kommer fler dagar=)

Nu ska jag plocka i ordning lite i min lilla lya som vanligt och diska upp lite. Haha jag vet Linda vad du tänker! Du lär sova nu medans jag får mina sena kvällsryck!

Sov gott sen people!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA Just vad jag tänkte!!!

2008-04-22 @ 08:22:24
URL: http://lindaj86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0