Monday afternoon

Idag sov jag länge. Jag och Zorro<3 Så mysigt. Efter min sena frukost åkte jag iväg till gymmet och körde lite styrka och kondition. Har sån skön avslappnad känsla i kroppen nu sen träningen. Var hemma vid 15. Väntar på att mitt ris och min tomatsoppa ska koka färdigt, sen är det middag. Vid 19 kommer Linda hit, vi ska ut på en promenad i detta härliga vädret. Innan dess ska jag hinna diska med och slappa lite framför tv:n hade jag tänkt. I morgon börjar jag jobba 7. Mellan 8.30-12 ska vi på en föreläsning om kost på Karl XI:S servicehus. Kan nog bli intressant då vi tydligen ska laga lite olika saker själv. (kan tänka mig att det ska va näringsdrinkar och lite sånt till äldre)

På tal om annat så har jag fått dille på smink, och då framförallt make up stores smink. Vill ha hela butiken!! Ska nog unna mig en ny skugga inför resan i slutet av april så man kan va lite fin in the sunshine=)

Saknar carros sällskap!! Lägger in länken till tacogratängen som vi gjorde som blev så god!
http://matplatsen.org/?p=250

Fruktansvärt det som hänt lilla Engla.... Finner inga ord. Hur kan sådana onda människor få finnas? Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0