Mot Rhodos

kl 7.40 går flyget från Sturup i Malmö mot Rhodos. Ska bli super skönt å komma iväg =)

Dum som jag är ska jag iväg på jägers ikväll.... Nina och jag pratade om det igår, men sen fick jag sån huvudvärk och magkatarr under dagen då jag var i Malmö hos Molly. Men efter att jag sovit i 2h när jag kom hem mådde jag bättre. Så vid 20-tiden ringde jag Nina och vi bestämde oss för att sticka dit. Sitter här färdigfixad nu och väntar på att Nina ska ringa och säga att hon är klar. Då tar hon tåget till lilla Höör och jag ska till stationen och hämta henne. Får dock ta det lugnt med drickan nu när man snart reser! Trött och bakis kommer man va. Blir ingen sömn för mig inatt. Aja, lite kul får man ju också ha! EMD kommer dit ikväll wohooo haha.

Vi ses om lite mer än en vecka! Tjingeling!

image567

Kommentarer
Postat av: linda

Trevlig resa gumman. Ha det nu så bra så ses vi sen puss&kram

2008-04-26 @ 22:11:53
URL: http://lindaj86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0