Tomatsoppa med ris

blev det till middag idag. Aptiten är påväg tillbaka så imorgon borde jag vara återställd igen. Hoppas på det iallafall. Idag har jag tagit tag i diskberget och även plockat undan lite kläder som låg lite överallt. Skönt att krafterna börjar komma tillbaka. Kerstin har ringt idag och även mormor <3 Trevligt med samtal när man minst anar det. Annars har jag givetvis tagit det lugnt även idag. Ska ut och gå en liten runda i den friska luften om en liten stund tänke jag. Mår bättre av det, och sen är det ju så fint väder med.

Blev tipsad av Glenn igår om en laptop phonehouse som de har erbjudanden på nu, 2999kr. Det är ju verkligen inte dyrt! Men så vill man inte impulshandla heller. Men behöver ju en ny, min dator e ju helt störd. Några tips?
http://www.phonehouse.se/Product/Product.aspx?id=414243


Om det blir som jag hoppas på så blir det sol och bad i slutet av april i varmare breddgrader=D


Nu ringer madde =D

Kommentarer
Postat av: Terese

FLYG MED MIG DÅ! BLIR UTBILDAD FLYGVÄRDINNA PÅ TORSDAG :P
kram på dig

2008-04-08 @ 18:39:08
Postat av: Terese

FLYG MED MIG DÅ! BLIR UTBILDAD FLYGVÄRDINNA PÅ TORSDAG :P
kram på dig

2008-04-08 @ 18:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0