Upp och ner

ner och upp...har jag sprungit nu för att kalla in min lille bebbe som inte kommer  =( blir så orolig. Han har inte varit inne sen i lördags morse. Blev ju sjuk i lördags kväll med så kunde inte gå ner efter honom varken då eller i söndags. Hoppas han dyker upp snart!!!



Fick en glad överraskning på posten idag av min allra bästa vän carro. Ett par fina örhängen och ett brev. Uppskattades verkligen=) Snart så ses vi!! Biljetterna bokades nu ikväll. <3



Blev stoppad av en skum "lodis" när jag var ute och gick innan idag. Hade keps och solbrillor på mig och han stirrar ut mig och ber mig ta av solbrillorna! -Nej, säger jag och går vidare. - Ta av glasögonen, snälla! skriker idiotien högt och länge efter mig men jag bara traskar vidare. Var faktiskt lite otäckt, mitt i industriområdet med. Fick upp mobilen och ringde madde så jag kunde lugna ner mig lite. Såg nog mycket coolare ut än jag kände mig haha. Det enda madde gjorde och även carro när jag berättade för henne var att skratta! Låter nog roligt, men var inte lika roligt att befinna sig i den sitsen kan jag säga haha. Finns så mycket skumt folk. Och jag anser ju mig själv vara normalast av alla, bara så ni vet ;)

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng lite tidigare än vanligt. Känner mig rätt trött faktiskt.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0