En dag på stan

Idag tog jag och Linda tag i oss själva och träffades nästan för första gången på hela sommaren!! Trist att vi inte kunnat få ihop det innan. Har saknat dig! Åt på Åhléns, rödspätta med potatis och remouladesås. Så gott=) efteråt gick vi ner på torget och drack varsin smoothie och pratade. Vi har fortfarande mycket kvar att prata om, som vi får ta nästa gång. Linda skulle hem och tvätta och jag hem och byta om då en fågel sket ner mig! Ja jag vet!? Hur stor är risken att man ska bli träffad av deras bajskanoner? Men men en kladd på låret och en på armen....ÖRK. Sen cyklade jag hem till janne igen, hans syster Hanna, hennes kille Björn och dottern Thilde är på besök. De kom i tisdags och åker imorgon när vi ska till Karlsborg. Fick föresten en namnsdagspresent av Linda. Bodylotion och vår favoritchoklad, marabou premiums mörka choklad med nougat emellan.....den är nerpackad i min väska och ska avnjutas i helgen ;)


Jag och min Lindis<3
 
Janne,Hanna,Björn         Thilde

 
I måndags träffade jag carro my darling. Var skoj som alltid. Käkade thaimat och krängde godis. Kvällen brukar sluta så när vi ses;) Tråkigt att man bor så långt ifrån varandra. Hade behövt dig här!! Hoppas jag får besök av dig snart i Halmstaden.

Nu ska jag ta och packa klart det sista, sen ska vi nog krypa till kojs och givetvis kolla på "sex and the city". Tro det eller ej Janne har faktiskt också börjat kolla med mig. Han t.o.m skrattade igår. Det ni!!!! Dom vill bara inte erkänna att dom tycker det är bra de där karlarna men innerst inne så tycker dom det;) Ska bli en mysig helg i Karlsborg!=) Hoppas ni också får en bra helg. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0