Hälsokontroll ordnat

Idag sov vi länge som de andra dagarna nu under helgen. Skönt. Har blivit lite film-maraton under nätterna här på Carl Kuylenstjernas väg i Halmstad. Man måste ju sysselsätta sig med något under månadens (kanske till och med årets) fattigaste helg haha. Men på onsdag kommer lönen. Tänk om man fått den idag som "alla andra"?! Men nejdå jobbar man inom vården så kommer den den 27 *suck* men vi får klara oss. Usch igår när jag vaknade hade jag en fruktansvärd smärta i svanken som streckte sig ner mot ljumskarna. Speciellt höger ljumske så så fort jag satte ner högra benet gjorde det jätte ont=( Idag är smärtan i svanken borta men känner fortfarande av lite i höger ljumske.... Är någon form utav ichias tror jag. Mamma hade det också och detta är inte första gången för mig, men var ett tag sen. Så blir nog ingen träning idag, skulle kört bodypump med Malin, men bäst att ta det lugnt så det inte blir värrre. Alltid kommer något så fort man kommit igång med sin träning....

Ringde vårdcentralen det första jag gjorde när jag steg upp ur sängen. Bokade tid för en hälsokontroll. Måste ha gjort en sån med bl.a TBC test och sånt nu när man ska läsa till undersköterska. Är mest för när man ska ut på praktik. Så den 4/9 ska jag dit och kolla upp mig. Den 1 september börjar jag i skolan! Lite nervöst, men ska bli kul. Innan dess ska jag med Linda till Landskrona, till frisören och klippa mig och göra nya slingor, åka över till Oslo med janne över helgen, ska på inflyttningsfest och dop hos två olika systrar=)

Nä nu ska jag göra mig i ordning, ska ner på stan en sväng och glo lite!=P  Å göra lite ärenden med. Kolla kan man ju göra fastän man inte har några pengar eller hur?

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0