Helgen i Karlsborg

I fredags eftermiddag kom vi fram till vår campingstuga i Karlsborg. Påvägen dit stannade vi till i Smålandsstenar och åt lunch på ett jätte bra ställe där det fanns allt möjligt att välja på. Det blev en grönsakspaj för mig och buffé för janne. Så när vi väl kom fram till campingen var jag så trött efter över 3h i bilen så jag tog mig en powernap. På kvällen käkade vi pizza i centrum, blev en lugn och skön kväll. På lördagen tog vi oss en promenad in till centrum, åt thaimat och gick sen vidare ner mot Karlsborgs fästning och gick på ett armé museum. Var faktiskt intressant, men janne uppskattade det nog lite mer än jag=) Han fotade hej vilt haha. Blev en fika också innan vi gick hemåt igen för att äta godis, chips och läsa tidningen. Vi var ju tvugna till att hänga med i svängarna när vi var utan tv och internet. (Men gud vad skönt det var att bara vara och strunta i all elektronisk utrustning) Senare på kvällen grillade vi korv när ösregnet lagt sig. Vi hade verkligen otur med vädret speciellt på kvällarna då det regnade rejält. Men jag hade inte räknat med annat så jag blev inte besviken. På kvällen blev det en lång skön promenad längs bottensjön. Önskar vi skulle stanna längre, har varit en sån underbart mysig helg med min älskling. Vädret är det enda som kunde varit bättre. I morse städade vi ur stugan, duschade och åt frukost sen lämnade vi stugan innan 12. Åt lunch och fikade påvägen ner, och nu är vi helt plötsligt i Halmstad igen. Var hemmavid 17. Tiden går alldeles för fort nuförtiden. Men men.

Nu är det sista dagen på min semester också. Går inte på schema längre då Eva-Marie kommit tillbaka, så nu är det bara till att vänta på att bli inringd som timmis igen. Antagligen blir det inte så mycket nu direkt efter semestrarna. Kan vara rätt skönt ändå, men man behöver ju pengarna!

Bilder från helgen




<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0