En helg i Oslo

Ikväll kom vi hem från oslo. Har haft en mysig helg där med en del festligheter. I fredags var det inflyttningsfest hos Jonna oh Michael där vi också sov under helgen. Jätte fint stort hus har dom köpt. Festen pågick till sent på natten, efter 03.00 la vi oss. I lördags var alla så bakis, vissa mådde sämre än andra. Men jag, janne, Jonna, Michael och Jonas tog oss en tur in till stan för att kolla lite. Blev thaimat till lunch. På kvällen käkade vi pizza och choklad, sen la jag och Jonna oss innan 22. Sjukt trötta! Sen idag var det namndag för lilla Thilde Naomi. Massa god mat, man åt så man verkligen stod sig under hela bussresan och den tog 6h.=) Har varit en jätte trevlig helg, varit kul att träffa hela jannes familj och släkt. Dock har vi bränt hur mycket pengar som helst, men vi har liksom inte köpt nått speciellt mer än presenter och mat....

I morgon börjar skolan. 6.30 ska jag upp. Så nu är ledigheten slut för min del. Plugget nästa!

Lite foton från helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0