Dagen innan nyårsafton

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Sov länge idag, ända till 12.30. Men vaknade vid 7.30 när janne kom hem och somnade ett tag senare igen. Efter min super sena frukost cyklade jag en sväng ut till Eurostop och handlade lite mat, öl på systemet till Janne och en skjorta på JC som var på REA. Halva priset så köpte med en sån hem till janne med. Han har letat efter en ny skjorta och han gillade denna som tur var. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Lagade middag när Janne klivit upp och ja bara tagit det lugnt. Var ute på en liten kvartersrunda med Zorro vid 22-tiden. Han ville inte gå ut själv, så gör han ibland och har man tid över så går vi en sväng med honom haha. Han är för go. Där sprang han efter mig och pratade och jag svarade honom. Folk måste tro jag är lite "coco" men det bjuder jag på!=)

Nä nu väntar sängen och en bok. Har inte läst ut "smuts" ännu som jag lånat av Malin. Tycker inte den är så bra faktiskt, men har inget annat att läsa så man får väl försöka läsa ut den och se hur den slutar :P

Natti natti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0