Dan före dan före dan före dopparedan

Det blir det väl idag? Blev lite confused nu efter allt räknande med dagar=)

Idag har jag umgåtts lite med lilla syster. Vi körde upp till city gross för att handla hem lite ingredienser till julbaket imorgon bl.a. Men vi sprang runt där inne som två yra höns! Man hittade ju ingenting av det man skulle ha så vi fick fråga personalen där. Riset låg tex vid schampoo och balsam. Sämre ordning har jag aldrig varit med om i en butik. Sjukt irriterande. Men vi kom iallafall därifrån tillsist med allt utom pepparkaksdeg och choklad tryfflar som vi fick köpa på Konsum. När vi sen var på väg hem kom vi på att Lina satt ifrån sig en blomma som hon köpt i förbutiken på city gross! Så det var bara att vända och köra tillbaka, och tur som hon hade så stod den kvar! Vi borde stressa ner lite, inte bra detta alltså. Egentligen hade vi tänkt gå en sväng också men vi hann inte det då Lina skulle göra sig iordning inför en bio kväll med sin kompis, så vi lagade middag när vi kom hem och nu sitter man här. Körde upp till Meddo för en liten stund sen och solade i 15 min. Så skönt!!! Hade egentligen tänkt ta mig en promenad själv nu ikväll men det regnar och är så kallt och ruggigt ute så pappas nybakade kanelbullar och en kopp the lockar faktiskt mer just nu!

Trevlig kväll gott folk!


Vår gamle katt Bambi som bestämde sig för något år sedan att inte bo hos oss längre kom på besök och fick lite julmat<3


Mammas älskling ligger och myser i Linas säng<3


Linas lilla Julle med<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0