Julafton 2008<3



Mina fina klappar:


Av lilla syster fick jag en hårinpackning från matrix, ett fint ljus och ett presentkort på Gina Tricot. Så nu kan även jag shoppa lite=)
Älsklingen prickade in helt rätt klappar utan att jag önskat mig något! Fick en fin klocka, ett presentkort på makeupstore och en pannlampa, som han sa är för våra framtida äventyr haha.
Av pappa, mormor och morfar och farmor fick jag pengar vilket jag aldrig säger nej till;) Och ja mormor hade även köpt en påse Lindh choklad. <3


Var uppe hos mamma igår fm och satte en bukett glittriga rosor<3 Julen hade varit ännu bättre om du varit här älskade mamma<3

Ikväll blir det dans på Jägersbo! Wohoo ses kanske där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0