Juljägers

Vid 21 igår kväll kom Maddis hit. Vin korkades upp och de nya julcidrarna provades. Efter 22 kom Molly hit tillsammans med fyra andra, kompisar och bror. Var skoj att träffa Madde och Molly speciellt. 00.20 kom taxin och maddes pappa hit så då åkte vi iväg för att gästa jägers. Riktigt mycket folk och långa köer överallt men när vi väl var inne dansade vi och hade oss som aldrig förr! Var en riktigt rolig kväll. Höjdpunkten var ju nästan när jag träffade kära Lasse haha. Så kul att se dig=) Du golvade mig rejält rent ut sagt. Och min Saris. När det blir en tripp till Sthlm i vår är en heldag med dig given. Tack för en underbar kväll igår mina vänner<3 Bilder kommer nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0