Räkfrossa och novalund

Igår var vi bjudna hem till Nina och Martin i Eslöv. Var där lite efter 19. En jätte fin lägenhet hade de köpt. Nina hade gjort en super fin tavla i vardagsrummet så nu har jag besällt någon liknande hem till oss. (bild kommer nedan) Så vill någon ha en fin tavla så kan jag rekomendera Ninas fina verk=) Vi blev bjudna på goda räkmackor och glass till efterätt. Karlarna smuttade på snaps till maten. Var en väldigt trevlig och mysig kväll. Kul att träffa Ninis med, var länge sedan sist!!



Idag körde jag och älsklingen till NovaLund för att handla lite. (eller ja jag handlade, janne agerade smakråd haha). Var först en snabb sväng inne i Lunds centrum för att jag skulle inom FACE och köpa puder. Träffade på carro där en snabbis. Skoj å se dig igen!! På väg ut mot Nova sen var det sjukt lång kö. Alla skulle dit verkade det som. Det första vi gjorde när vi kom in var att äta, vi var riktigt hungriga så det blev wokat. Smaskigt värre. Mätta och belåtna begav vi oss sen ut på spaning i butikerna. Jag köpte en grön kofta för presentkortet på Gina Tricot som jag fick av Lina i julklapp, janne gav mig även ett fint halsband där inne. Han slutar aldrig att skämma bort mig....måste hitta på något åt honom snart med. Julklapparna var ju mer än tillräckliga från honom. Så söt<3 Sen köpte jag ett par jenas inne på BikBok för 99kr. Som hittat! På SKULT frisörbutik fick jag schampoo och balsam från Matrix sleek look för halva priset och jag hade ändå tänkt handla det så det var ju mer än perfekt=) Sen blev det ett par bruna stövlar inne på Skopunkten för 99kr. Ja och på jysk köpte vi två ljuslyktor till badrummet för 5kr/st. Så lite har jag allt fyndat idag!! Vad kul det känns att få handla lite, är inte så ofta nu när man är student. Hade ju kunnat shoppa loss för ännu mer, men pengarna tog slut här. Och jag är mer än nöjd=) Janne hittade inget idag...får ta oss en sväng inom Halmstad med på måndag och se om han kan fynda något han också.


Vi var på Espresso House och skulle fika lite innan vi åkte hem. Var så sugen på att testa deras Chai latte men när vi kom fram var den slut :( Linda och Joel har sagt att den ska va så god.... får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0