Alla hjärtans dag!

Åt lunch på stan med Lindis idag. Så mysigt i detta vårvädret! Blev varsin grekisk sallad. Sen tog vi en tur på stan, luktade på lite parfymer..sen "slank" det även ner en tröja i min väska från gina tricot. Har ju verkligen inte råd, men så fastnade jag för den och fanns bara en kvar i strl S. Så får gå och fundera på den lite här hemma. Kanske får lämna tillbaka den, får se. Men det lutar inte åt det hållet=) Shoppoholic.

13.50 gick bussen från stan till Frennarp. Jobbade till 21. Så jag "firade" alltså denna dagen med en bunt förvirrade gamlingar. (För förvirrade var dom verkligen idag, allihopa.)

Blev lite uppvaktad av pappa på posten. Fick ett kort och 100kr. Sen av min kära Linda fick jag en choklad ask med lindor choklad i och en ask med jordgubbar. (Asken var formad som ett hjärta.) Så gott!! Som tur var hade även jag köpt en ask med choklad hjärtan till min fina vän. Vi är så lika. Även om vi hade sagt att vi inte skulle köpa nått hade vi gjort det till varandra iallafall. Båda gillar att ge. Som att skicka kort på alla hjärtans dag hade vi båda gjort till våra nära å kära. Men sen vet man ju att man inte får tillbaka från folk men det gör ju inget. Man skickar ju för att man vill det och tycker det är lite skoj. Köpte mig en bukett med rosa tulpaner igår på Ica maxi. Ville unna mig själv något som jag tycker så mycket om...blommor! Love it. <3



Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Ska upp och jobba 5.30 imorgon :S

Föresten! Idag har jag haft mina glasögon på heeeela dagen. Både på stan och på jobbet. Skönt för mina ögon! [bildbevis nedan] Men sen om jag känner mig bekväm och fin i dom eller inte, är en annan femma!
Men imorgon blir det nog linser=)


Kommentarer
Postat av: linda

haha funderar på om jag ska köpa mig dom där stjärnglasögonen verkligen min stil eller inte. hoppas jobbet går bra och att gamlingarna inte är lika förvirrade idag. puss

2008-02-15 @ 07:36:40
URL: http://lindaj86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0