Äntligen fredag!

Så härligt! Ledig helg också, kan det bli bättre?!

Idag jobbade jag till 15, var hemma en halvtimme senare. Käkade middag och la mig för å vila. Kom inte upp ur sängen förän vid 18. Tvingade iväg mig till gymmet, Malin hänkade på. Men vi hann bara med att köra styrka innan de stängde, så blev ingen kondition idag. Men funderar på att köra ett spinningspass imorgon fm kl 10. Får se hur det går....ska iallafall gå en runda på stranden under em hade jag tänkt, om vårvädret nu håller i sig.

Sen på kvällen är det ju middag och utgång med the girls. Handlade till middagen efter träningen. Blir vegetarisk paj med spenat, tomat, purjolök, fetaost och svamp (typ som den jag och Malin åt i onsdags) sen en god sallad till. Efterätten består av jordgubbar, mango, passionsfrukt, vindrduvor och melon + varsitt 30gr mörktchoklad med mintcrisp såklart=)

Nu ska jag hoppa in i duschen, diska lite och plocka undan i min lilla lya. Sen får man ju se vem som åker ur let's dance efter nyheterna.

Ciao! å trevlig helg.

Fick tre alla <3-kort idag på posten från mormor, moster och Nina. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0