Brun utan sol?

Sitter här nyduschad och har precis smort in mig i dagens nyinköpta bodylotion , en med lätt brun utan sol effekt. Tänkte att man kanske känner sig lite fräschare med lite färg i fejjan i detta tråkiga vädret=) Lite trist att lysa lika vit som lakanen i sängen på morgonen haha.

Betalade mina räkningar i fm och sen var jag och handlade hem lite mat och var även inom apoteket och handlade det som jag alltid får göra varje månad...magmediciner. Så ja nu gott folk har vi inte mycket mer pengar kvar än till just mat. Så är det. Men det får gå.

Pratade med lilla syster i går när jag hade rast på jobbet. Hon kom med en lysande idée! I påskveckan kommer hon och besöker mig, då ska vi påskpyssla och äta gott. *Längtar* Ska bli sååå mysigt. Sen veckan efter påsk hoppas jag få besök av en viss person;)

Nu ska jag nog borsta tänderna och hoppa i säng. Kolla lite på tv och kanske läsa lite. Tar ju som vanligt ett tag tills jag somnar, även om jag ska upp 5.30 imorgonbitti=(

God natt!

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

godnatt!

2008-02-27 @ 22:35:20
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Lia Florenz

jag brukar använda brun utan sol :)

2008-02-27 @ 22:36:35
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0