Diggandes till Jånni balle...

satt vi hemma i carros soffa i gårkväll efter en romantisk dejt på thaimatsrestaurangen Tathung i Lund, och skickade över låtar från min mobil via blutooth till carros. Blir rätt okej ljud i mobilerna ändå när man ska lyssna på låtar högt;) Låten fick hänga med i carros jackficka under promenaden till stationen sen vid 24-tiden när jag skulle åka hemåt igen. Folk måste undrat haha. Tack för en trevlig kväll igår gumman min! Saknar verkligen ditt sällskap!!<3

Innan på dagen var jag i Eslöv på besök hos min kära mormor och morfar. Alltid mysigt att få komma dit och fika och äta god middag. Bjöds på laxpaj (super god, ska göra en sån själv när jag kommer hem) och innan till kaffet någon smördegspirog med äpplen och mandelmassa i mitten. *mmmm*

När man kom hem till boningen igen vid 00.30 pratade jag med min snygging på msn först och sen skype. Installerade min webcam här och den funkade mycket bättre. Dock fick jag inte rätt på micen så aldrig ska båda sakerna funka. Fattar inte varför den inte gick!? Aja var härligt att få höra hans fina röst. Kunde somna med ett leende på läpparna iallafall. =) Fast det tog evigheter tills jag somnade i natt faktiskt. Var helt inne i "Rosemarys baby" en rysare tror jag det var. Men somnade innan slutet, men klockan var nog 04.30 eller nått. Kanske inte så konstigt när man sov så länge igår och i förrgår....

Hade tänkt ta en promenad med madde idag eller simmat men det blir nog inget. Fick för mig att det var igår hennes släkt skulle komma och fira hennes syrra, men det var tydligen idag! Så jag får väl se om jag kommer ut på en promenad i min ensamhet. Vädret är ju fint så det borde jag egentligen ta och göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0