Förkyldning på G?

Ja dessvärre verkar det så =( När jag vaknade i morse kändes det lite "torrt" i halsen, precis som det brukar göra på mig innan jag blir förkyld. Men ibland kan det kännas så i halsen på morgonen och sen försvinner under dagen. Men idag har det bara ökat på med tiden. Vill inte bli sjuk.... Så blev alltså ingen träning nu ikväll. Vågar inte med risk att göra det värre. Var på Ica Maxi med Malin nyss, handlade hem lite apelsiner, citroner, kiwi, nyponsoppa, c-vitamin brus, halstabletter och fruktjuice för att kurera mig lite. Inte för att det hjälper mig att bli frisk nu, men kanske att bli frisk lite fortare? Tur jag ska jobba två kvällar och endast en dag denna veckan. Borde jag klara av även när detta skitet brytit ut. Sen är det ju utgång med jobbet på fredag och det får jag inte missa!!! C-vitamin, do your work!

image433


Glöm inte Anna Pihl klockan 20.00!=)


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0