Illamående

Vaknade i morse och mådde riktigt illa + att det körde runt i magen. Men gick upp och åt frukost och tänkte bege mig till jobbet iallafall. Men då det bara blev värre kände jag att jag inte hade något annat val än att sjukanmäla mig. Man känner sig så dum när man gör det, och skyldig! Men jag mådde verkligen inte bra, och vem vet om jag kanske till och med hade spytt på jobbet om jag stressat runt där och haft mig. Men nu mår jag bättre som tur är. Ska jobba imorgon som vanligt hade jag tänkt. Har inte råd att förlora pengar! Speciellt inte om jag ska resa till USA i början på sommaren. Måste börja spara flitigare. Måste tänka bort den "slösa" som bor inom mig. Låter inte det klokt tänkt?=P

Har en paj i ugnen nu, ska äta den innan träningen. (Eller ja inte heeela pajen, ca 1/4 kanske=)) Ska träna step kl 17.30. Om jag kommer in vill säga. Står på väntelistan men brukar inte vara några problem enligt instruktören att komma med iallafall.

Dags att ta sig an det stora diskberget som jag av någon händelse redan lyckats bygga upp igen.....*suck*

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du mår bättre snart!

2008-02-19 @ 14:15:13
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0