Kerstin Maria Sockerpia

Haha så sött. Kerstin berättade att när hon var liten kallade hennes mamma henne för "sockerpia" för att hon var så söt. Så när hon skulle presentera sig sa hon alltid att hon hette : Kerstin, Maria, Sockerpia =). När man är liten förstår man ju inte sånt.

Kvällen idag på jobbet var lugn och skön. Behövdes efter gårdagens rusch, när vi duschade nästan alla på avdelningen. I morgon är min sista och 4:e dag på denna lånhelg. Har gått fort och smärtfritt änsålänge som tur är. Nu ska jag kolla lite på Wallander - byfånen så länge den varar. Sen blir det sängen och några sidor i Asyl.

Letade fram lite foton på popps när jag kom hem nu ikväll. Ska ta med och visa Kerstin imorgon. Sååå söt han var som valp. Och även som vuxen. Guuud vad saknaden är stor efter denna vovven. Hur länge ska man gå runt med denna klump i bröstet? Blev så ledsen igår så jag visste inte var jag skulle ta vägen. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0