Kineser som sjunger kareoke

Låter kanske inte så farligt!? Meeen när dom gör det nästan varenda kväll börjar man bli rätt trött på det. Låter högt också. Å alltid samma låtar. Kom på mig själv för någon dag sedan när jag gick och nynnade på en av de låtarna som sjungs mest. Usch!! Inget jag gillar!! Sluta sjung nu, Chineser.

Idag började dagen med att jag gick upp 8.30, åt frukost, och en timme senare satt jag på bussen mot Malin. Möttes hos henne lite i 10, tog oss en lång promenad på över en timme vid västra stranden (hamnen). Så härligt! Sen duschade vi av oss och piffade till oss lite hos henne, begav oss till stan och lunchade på ett jätte mysigt gammeldags ställe som jag aldrig varit på innan. Åt dagens paj som bestod av champinjoner, spenat, lök, tomater och oliver. Super god! Å en god sallad och bröd till. Inte så farligt dyrt heller.

Mätta och trötta begav vi oss till Specsavers blic optik för att hämta mina glasögon. Fick med mig de ena paret hem, de andra skulle finjusteras lite grann. Så väntar med att lägga upp bilder tills jag fått båda paren haha. Usch..nu måste jag alltså börja använda mer glasögon...hur ska detta gå!? Ska fööööörsöka ha glasögon på mig imorgon när jag ska till stan på alla <3-dag lunch med Linda. Sen ska jag till jobbet direkt. Måste ju vänja mig. Får se hur det går =P Blev även ett snabbt ärende in på apoteket. Sen skildes vi åt, jag åkte inom Ica maxi för å handla lite sen hem och städa. Å plötsligt var det dags att äta igen. Lagade rotfruktssoppa med röda linser. Sen var det dags att bege sig iväg ännu en gång. Vid lite över 17 blev det styrketräning sen ett dans pass på 45 min kl 18. Så ja....sen gick jag hem också, tog 30min. Var mest för att jag hade fått stå å vänta på bussen så länge annars och jag kom hem i samma tid som jag gjort med bussen så det var bara att promenera på. Riktig motionsdag idag! Känns i kroppen å i benen. Tidigt i säng idag! Försöka iallafall.

Dags att röja undan lite till sen får jag ta mig nått mer å äta. Magen börjar klaga.

Bye bye!

P.s. Bra val av glasögon Ninis=) Glitter passar ju dig =) d.s

Http://sweetconfessions.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0