Ledig dag

Har varit skönt att vara ledig idag..sov länge, ställde ingen klocka så sov tills jag vaknade, vilket var kl 11. Åt frukost och tog det ytterligare lugnt fram till lunch då jag lagade broccolisoppa och värmde en fullkornsbaguette i ugnen. Var inte så illa.

Sen ringde Lindis och vi pratade ett tag efter att vi båda vilat middag. (Pensionärsåldern redan?) Sen cyklade jag till Eurostop, kollade lite i affärerna och handlade hem lite mat. Lagade pastasallad med fetaost till middag. Behövde lite pasta för att fylla på energin inför spinningen som började 18.30. Cyklade och slet i en timme. Sen tog jag mig en skön promenad hem också, med Linda som sällskap på mobilen. Vi planerade inför vår tjejkväll i morgon, men nu är det inte säkert att den blir av. Ska åka ner till Höör kl 13.04 imorgon...poppe har blivit sämre...så pappa har beslutat att han ska få somna in. Känns väldigt jobbigt, och jag kommer säkert få panikkänslor när det är dags. Men han är ju gammal och han ska inte få lida...är ju för hans skull vi gör det. Så bli en jobbig resa ner. Vi får se när vi får tid imorgon med, har inte bokat ännu. Kanske hinner jag upp i hyfsad tid så jag hinner träffa Linda, annars får vi ta det till helgen istället...

Nu ska jag äta lite kvällsfika, sen duscha, diska och tillsist lägga mig.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0