Lite "off"....

Har kännt mig lite "off" de senaste dagarna. Mest hållt mig för mig själv och inte orkat höra av mig till folk. Har nog behövt vara själv, sköta jobbet, träna och fundera över saker och ting. Idag ringde Carro på eftermiddagen medans jag höll på att tvätta=) Hon ville ha hjälp med att öppna sin mail, men vi kom snabbt fram till att jag nog var fel person att be om hjälp pga min super sega dator. Så eftersom vi båda hade fullt upp bestämde vi oss för att höras ikväll istället. Så efter mitt härliga step pass kom jag hem och slog en pling till min kära vän. Skönt att få prata av sig med någon som verkligen känner en utan och innan. Saknar dig gumman! Vi måste ta tag i oss själva och planera in en helg snart då du kan komma upp =)

Jag och Zorro har även diskuterat att vi ska "tvinga" upp lilla syster på besök snart också. Lina om någon förstår mig utan och innan. Vi behöver inte säga så mycket utan man vet ändå vad den andra tänker. Vi är så lika samtidigt som vi är väldigt olika också. (Har jag kommit fram till på senare tid.) Alltid skönt att få umgås och prata av sig med lill sis. Så när du läser detta, kolla i din almanacka och fundera ut en helg då du tror att du kan komma upp en sväng =)

Nu ska jag hoppa in i duschen. I morgon blir det promenad med Malin ännu en gång, sen ska jag till stan och hämta mina glasögon som har kommit!! Fick två par till priset av ett, är ju inte fel. Ska även leta rätt på en tygaffär och se vad det kan kosta med ett "skynke" för min säng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0