Lördagen den 23 Februari 2008

Japp det är dagens datum! Blidde inget spinnigspass idag! Orkade inte gå upp när klockan ringde 8.30 så sov ett tag till. Ska ut och gå en runda istället om ca 30 min. Så man får lite motion innan jobbet iallafall. Är så lugnt på kvällarna så man får passa på att röra på sig innan=) I morgon när jag slutat vid 15 ska jag också försöka ta mig en långpromenad. Fast måste hem och vila först som vanligt.

Har stormat som in i hela natten, och även igårkväll. Blåser rätt rejält fortfarande, men det har lugnat sig. Undrar vad man kommer få syn på när man ska ut snart? Träd borde ha blåst omkull lite här och där.

Pratade med maddis igår. Hon gav mig en idée som jag ska börja med nästa lördag! Kan nog behövas nu innan sommaren och allt. Var ett tag sen sist.....

Have a nice weekend everybody!

 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0