Min stora last...

är choklad, naturgodis och kakor. Har kommit in i en riktig "gottegris period". Sjukt jobbigt. Igår käkade jag och Linda lunch ihop efter en lång fm promenad. Blev grekisksallad med bröd, sen mango till efterätt. Så det började bra. Sen åkte jag ju ner till Höör och poppis.<3

På kvällen när jag kom upp hit igen hämtade Linda mig på stationen och vi körde hem till mig igen, tryckte i oss (bokstavligt talat) naturgodis och mörk mintchoklad + vindruvor. Vi hade så ont i magen efteråt, men när det lagt sig lite åt vi upp det som var kvar. Varför plågar man sig på detta vis? Visst, det är super gott, men man kan väl äta med måtta iaf?!

Sen idag har Emma syndad på jobbet...några ballerina kex och några chokladwafers har slinkit ner. Fick sånt sockersug efter kvällsmaten! Tröstätning?

Usch mår inte så bra idag heller...har kvar den jobbiga känslan i kroppen. Älskade poppe. Det kommer bli tufft att gå vidare utan dig. Det har liksom varit en självklarhet att du funnits hos oss. Fick dig när jag var 12. Minns inte hur det kändes innan du kom in i våra liv, som ett litet envist busfrö som vägrade lyda =) Hur kommer det kännas på släktkalset i mars?! Ingen poppe som är glad och skäller som en tok på allt folk som kommer. Evigt saknad kommer du att vara. Min älskade lille gubbe.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0