Sömnproblem?

När jag jobbar kväll och sen morgon dagen därpå har jag väääldigt svårt att varva ner och att somna. Sover aldrig mer än max 5h per natt då. Vílket resulterar i extrem trötthet på eftermiddagen när jag kommer hem. Idag var min fjärde dag på denna långhelg och jag var helt slutkörd när jag kom hem! Lagade middag (som bestod av bakad potatis och sallad) sen vid 18 la jag mig för att vila innan lite styrketräning hade jag tänkt! När klockan ringde vid 19 kunde jag inte ta mig ur sängen!! Var helt väck. Så när vaknade jag? Jo vid 24. Helt sjukt. Lycka till till mig själv att somna i natt säger jag bara. Ska ställa mig och diska lite nu sen blir det lite läsning och förhoppningsvis sover man några timmar till iallafall. Malin kommer vid 10 imorgon förmiddag. Blir en strand promenad igen. Sen ska jag träna step på kvällen.

Lyckades säga NEJ till godis och kakor idag på jobbet trots att frestelserna är enorma=) Så är stolt. Ska inte äta något denna veckan förän på lördag, då är det middag och utgång med Malin och Anna, så då får man i sig de kalorierna man missat innan i veckan iallafall =P

Ledig två dagar nu. Behövs verkligen....

Kommentarer
Postat av: Terese

http://www.vitapost.se/index_vitapost.asp?page=%2Fcrosslink%2Easp%3Fpage%3Darticle%26gen%3Darticle%26id%3D388

bra o dricka innan sömnen :)

2008-02-12 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0