Trött, trött, trött...

Denna söndag har gått åt till att jobba. Ok, dagen är inte slut ännu, men snart känns det som. Ska äta min ugnspannkaka snart när den är färdig, sen sova lite middag och sen vid 18 går bussen mot Linda. Ska ta en långpromenad tillsammans. 

Shit är helt slut i hela kroppen! För det första gick jag till jobbet i morse, tog ca 1h!! Hade inget val. Går inga bussar på helgerna under morgonen till Frennarp (jag vet, helt sjukt! Har ringt å klagat) sen är min cykel sönder så ja..det var bara att promenera på i ett öde Halmstad kl 05.50 på morgonen. Fick för mig att jag blev förföljd ett tag! Läskiga typer :S Som Tommy sa på jobbet idag, att vi tjejer jämt är rädda att någon ska hoppa på oss så fort det är mörkt! Alla vänder sig om flera gånger och tittar konstigt så fort där är några killar bakom. Haha han har rätt i det, men så finns det ju också så skumma typer....

Dags att äta och vila fossingarna för en liten stund iallafall. Sen ikväll ska jag bara slappa och njuta av en kopp the med Zorro vid min sida. Love him <3

image432

Kommentarer
Postat av: linda

va fina ni e tillsammans

2008-02-24 @ 21:18:30
URL: http://lindaj86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0