And I think to myself, what a wonderful world...

I går var det fest hos Fredrik som jag skrev om innan. Vi var 9 pers. Egentligen skulle vi ta det lugnt, bara dricka "lite" vin och så (öl och whisky för killarna såklart) men det hela slutade med att man drack rätt mycket och var långt ifrån nykter... Vid 12 gick några av oss vidare till lilla torg och satte oss på en pub. Bella gick hemåt och även tre av killarna. Så det var jag,molly, fredrik och tvillingarna som återstod. Blev även att vi gick till ett annat ställe och dansade lite när puben stängde vid 01.00. Men blev inte så länge för mig och Fredrik där pga resan idag så vi tog taxi hem, medans Magnus och Henrik dansade vidare=) Molly begav sig lite innan oss. Kul hade vi allt igår! Men man har ju mått bättre än man gör nu! Varför är det alltid så? Lägger in lite bilder ifrån gårdagen här nedan.

I dag då så gick vi upp vid 9. Tog taxi till stationen kl 10, käkade frukost där och sen gick tåget mot kastrup 10.42. Varför är det så jobbigt med "farväl"? Och när man är tjej och väldigt känslosam som en annan så är det extra jobbigt. Men vi kommer ju att träffas igen. 7 månader är inte en hel livstid. Det kommer att gå rätt fort. Är det meningen så är det helt enkelt. Ska iallafall hälsa på i vår eller sommar. Ser verkligen framemot det. USA är inte fel och självklart inte Fredrik heller ;)

Måste föresten berätta en annan sak. Jag kom hem vid 13.30 till min lgh i Halmstad. När jag kommer upp på 4:e våningen (där jag bor) står där massa poliser utanför min grannes dörr och de har såna skyddsgrejer på sig. (kommer inte på vad de heter nu såklart) och säger åt mig att gå ner sålänge. Så jaha, en skärrad Emma begav sig ner igen ovetandes om vad som stod på, med den stora bagen asandes efter. Ringde Linda direkt när jag kom ner. Förstod ingenting! Linda sa till mig att gå upp lite senare för att fråga om jag kan få gå in i min lgh, så det gjorde jag och det gick bra. De gick en liten stund efter att jag kommit in igen. De tog nog med sig grannen verkar det som. Men vågade inte vara för nyfiken så vet inte vad det handlade om. Måste väl stå i tidningen i morgon I guess. Haha nä....flytt får det nog bli snart. Funderar på att flytta ner till skåne efter sommaren. Är ett svårt val, har ju familjen och vännerna där nere, men trivs samtidigt i Halmstad och har ju min lilla Linda och Malin här. Men å andra sidan kan man hälsa på varandra iallafall. Det återstår å se hur det blir i framtiden. Men känner att jag hör mest hemma i skåne när jag är där nere. Saknar faktiskt Lund, Malmö och till och med Höör ibland =) 

Nä nu åker paradisasken fram som jag lyckats spara sen jul. Men nu är det dags för krängning. :P Vart blev mitt nyårslöfte av?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0