Arn - tempelriddaren

Kom precis hem från bion. Snäll som Lindis alltid är körde hon mig hem. =)

Filmen var riktigt bra, förutom slutet då. Vi gillar inte slut utan "slut" så att säga. Som Linda sa, att hade den slutat bra hade den nog varit den bästa filmen man sett, så bra var den annars! Tror jag levt på den tiden, känner så mycket känslor när jag ser sådana filmer. Har nog levt som kvinna och haft min man ute i strider.(Så är det) Å hästarna. Fick rysningar i kroppen när jag såg hur de galopperade iväg över stora ängar med pollarna. Måste börja rida igen, saknar det så mycket.... Men frågan är när? Har varken tid eller pengar i nuläget. =(

Nu ska jag tvätta av mig sminket, borsta tänderna och hoppa i säng med min sambo. <3

Tack för en trevlig kväll kära Linda.


Kommentarer
Postat av: linda

tack själv min favorit!! alltid lika mysigt att umgås med dej. puss

2008-01-26 @ 10:52:37
URL: http://lindaj86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0