Avpratad....

Tack till madde som lyssnade på mig precis! Är skönt att få prata av sig om det som tynger en och få höra åsikter från andras perspektiv.... Varför har jag kommit in i detta ältande just nu? Jag tror jag vet varför.... men än har jag ingen anledning så ska försöka sluta tänka så mycket! Varför kan man inte bara ta dagen som den kommer och ifall något händer, ta ställning till saker och ting då? Inte måla upp tänkbara senarier och ha sig. Visst, varenda människa är väl rädd för att bli sviken, men ska man gå runt och tänka på det hela tiden orkar man ju inte leva. Och det jobbiga är att jag kan bli så självdestruktiv i sådana situationer, och förstöra för sig själv är väl det sista man vill göra? Så nä nu ska jag försöka ta mig ur denna gropen som jag kastas ner i emellanåt.

Tomatsoppan är snart färdig, ska avnjutas framför tv:n, den nya danska serien börjar snart på tv3: 2900 happiness. Får se om det är något att se. Efteråt ska jag försöka komma iväg och träna!


-Over and out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0