Beslutsångest

Inte riktig kanske men lite. Hade tänkt ge mig ut i blåst och regn snart för å handla. Men problemet är att jag vill både till Rusta för å köpa nya köksgardiner som de har på annons nu + en resväska med hjul som jag velat ha länge, och nu har de sådana där; Billigt. Men sen behöver jag även till Coop och Willys för å handla mat och sånt. Kan knappt ta båda, ligger på varsitt håll om Eurostop och kan inte cykla två omgångar. Eller kan kan man väl, men trist i detta vädret. Vet inte hur jag ska få hem min väska heller när jag ska cykla.... Dagens ilandsproblem. Får kanske hoppas på att de finns kvar på måndag med....allt hade blivit så mycket lättare om man haft bil.

Nä, ska fundera vidare på hur jag ska göra medans jag gör mig iordning. Sen är det jobb 14-21. Ska jobba med Kerstin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0