Blåser iväg som en vante

Jag cyklade faktiskt först ut till Rusta och köpte mig en resväska för 89kr! (55cm) Som hittat =) Blev även en gardinkappa till köket. Sen cyklade jag hem igen (väskan fick faktiskt plats på pakethållaren) lastade av Rusta köpen sen begav jag mig vidare till Willys på Eurostop. Men då blåste det som aldrig förr! Höll på att välta omkull med cykeln flera gånger. Var helt slut och svettig när jag kom hem igen efter att ha kämpat mot stormen med min cykel och mina matkassar. Å nu när man ätit lunch (som bestod av rester från igår) är jag ännu tröttare.... Hade behövt vila middag...men istället ska jag gå ner till bussen nu å åka och jobba. *suck*


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0