Denna månaden är det massage som gäller!

Har bestämt mig för att lägga mer av mina pengar på mig själv, dvs massage, fotvård och sånt. Försöka dra in på shoppingen istället. Är väldigt viktigt, speciellt när man arbetar som jag gör att man värnar om sin kropp. Får ta och kolla upp lite vad det finns för ställen här i stan. Ska gå på galgberget med Malin i morgon fm, sen ska vi gå på stan lite efteråt. Ska göra lite ärenden, så kan ju titta efter sådana ställen då med. Måste köpa någon bra ansiktsrengöring också...lägga lite mer pengar på de än att köpa apotekets billiga. Min hud har blivit sämre nu på senaste så ska kolla på kicks om de kan rekomendera något. Läste i Vecko revyn för ett tag sen om en rengöring från Bioline som skulle vara riktigt bra och dryg. Funderar på den....

Annars idag har jag varit på jobbet 7-15. Åkte hem och sov en timme (inget ovanligt) sen blev det middag och sen iväg till gymmet och köra styrka + kondition tillsammans med Malin. Så skön känsla nu efteråt även om det ibland kan kännas lite trist med dom där maskinerna. Men är man två går tiden fortare, och det blir framförallt mycket trevligare att träna. Dock drar vi ut på tiden lite mer pga allt tjatande =P
 
Pratade med mormor nu ikväll. Hon e så underbar. <3


Nä nu ska jag ner och boka om min tvättid. Hinner inte i morgon som jag tänkt så ska se om det finns någon tid ledig på måndag istället.

Bye bye!

Tycker väldigt mycket om dig ska du veta. Längtar tills vi ska ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0