"Jag får be er att ta ner huvudena...

Vi närmar oss nu Lineheds skjutbana".

Så sa Busschaffisen nu när jag åkte bussen hem från jobbet. (Linehed är området före Andersberg där jag bor.) Alla tittade sig undrande omkring, men ingen av oss duckade. Haha konstig känsla man fick. Skämtade han eller vad?! Antagligen, men man blev lite paff. Skum busschaufför det där!! Polisen patrullerar en del i områdena Linehed och Andersberg pga skottlossningar som varit där, så han ville väl hitta på nått om det I guess...

Fy tusan vad det har stormat idag alltså. På jobbet blåste alla utemöbler på balkongen in i räckena och till och med en stor klumpig låda där vi förvarar stolsdynorna i välte över en kruka som gick itu. Läskigt när det blåser så :S

Har precis ätit en god macka och en näve valnötskärnor=) Så nu är jag mätt och belåten. Ska försöka komma i säng tidigare än vanligt idag. Åkter med Kerstin i morgon bitti pga dåliga bussförbindelser på morgonarna när det är helg. Så får sova ända till 6.10 =) Gött.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0