Ledig igen!

Då har man jobbat mån-tis och nu är man ledig 2 dagar på schemat. Ska egentligen jobba långhelgen denna veckan (fre-mån) men tog ledigt fre-lör. Åkte ner till honom igår igen efter jobbet =) Ska stanna tills på lördag då planet går mot USA. Får sysselsätta mig själv idag under dagen och även i morgon då Fredrik är och jobbar lite. Men det är inga problem, finns ju dator, tv och stan alldeles runt hörnet. Ska ut en sväng sen. Och imorgon ska jag träffa Bella och gå ut och äta lite. Va nog 2 år sedan vi sågs sist så ska bli skoj!

Fick lite "klagomål" igår kväll om att jag inte skrivit mer på min blogg sen i söndags;) så nu är den uppdaterad. Fick en present igår när jag kom hit. En webcam =) Så himla go denna killen. Vill verkligen inte släppa iväg honom *ler* Men har inte så mycket till val. Nu kan vi iallafall se varandra fast vi kommer vara så långt ifrån...

You make me smile...

http://www.youtube.com/watch?v=2PWfB4lurT4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0