Onoff knapp, tack

Hade varit så skönt om det funnits en knapp man kunde trycka på för å sluta tänka och analysera så mycket hela tiden.... är så trött på det. Vissa dagar är det mindre än andra, men när det är som mest mår man bara dåligt. Är väl typiskt oss tjejer.... *suck*

Just nu håller jag på å tvätta. Har sammanlagt fyra Ullareds kassar haha. Fredrik tyckte det lät lite mycket när vi pratade igår. Jo, är väl det också. Förstår inte hur jag kan använda upp så mycket tvätt mellan gångerna. Slösaktig på alla plan! Ska även iväg och handla idag och träna. Skulle gått 5km på galgberget i morse med Malin, men kunde inte somna igår och hade sån huvudvärk (sitter fortfarande i lite) så fick skippa det. Men imorgon fm ska jag försöka gå en tur innan jobbet. Anna messade igår om att hon kunde då, så ska se om malle också kan hänga på. Kanske kan ta 5km då istället. Hade varit gött. Annars idag blir min lediga dag ganska lugn, tillskillnad från i fredags då det var full rulle hela dagen=) Men det är skoj det också.

På torsdag kväll åker jag ner till Höör! Stannar tills på söndag kväll eller måndag fm, får se. Börjar jobba kl 14 på måndag. På fredag ska jag fixa håret hos Molly, sen ska vi till Grappa  i Eslöv och ta en cider eller två=) Sen på lördagen hoppas jag få träffa Carro. Får se vad vi ska hitta på, kanske gå ut då med. Vill även hinna med att träffa Ninis, mormor och morfar när jag är nere denna gång! Kanske även kan ta en promenad med Jessica och kolla in hennes lägenhet!

Kollade runt lite efter sköthästar igår på internet, mest för skoj skull men hittade inget. Vill så gärna börja rida igen...men borde nog ha en bil först egentligen, om jag ska kunna ta mig dit. Hästar finns ju inte i stan direkt...:S

image352

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja..det är en 70¨år gammal tant som har den..men hon har ej ork..så ja sköter gärna henne.. såfall blir d min o mikaelas ts.. för d var vi två som satte upp lappar.. såfall kanske vi kan ta en tur i skogen med den i helgen?!? Pussss

2008-01-28 @ 14:26:46
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0