Sån träningsvärk!

Efter spinningpasset igår! Kände i fm när jag var ute och gick 5:an på galgberget med Lindis att jag hade ont i både ben och rumpa. Och efter den terrängen på galgberget blev det inte bättre! Men nu har jag varit lite duktig iallafall =) Ha precis duschat, innan dess la jag mig för att vila efter lunchen. Behövdes! Så nu går snart bussen mot jobbet. 14-21 idag och 7-15 imorgon, sen långledig över helgen!! Gött.

I går var jag hos optikern och provade ut lite glasögon. Så svårt att välja..speciellt när man inte trivs i glasögon överhuvudtaget. Har mailat runt lite bilder nu till folk, se om någon kan hjälpa mig att välja ut ett par. =) Ska höra med Malin och Anna också i morgon när vi ska ha vår tjejmiddag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh jag vill oxå se :D

2008-01-17 @ 16:19:02
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0