Vatten och bröd....

har jag levt på idag. Ok, yoghurt också. Ingen middag har jag lagat. Varför? Ja, säg det. Har aldrig hänt innan. Sov till 12.30. (eftersom jag skypade med Fredrik igår natt igen=) somnade vid 04-tiden) Åt frukost, och kl 14.30 tog jag bussen mot Malin, vi begav oss till galgberget och gick 5:an. Skönt efteråt!! Är mycket lättare att ta sig ut när man har sällskap. Sen när jag kom hem vid 17, efter att ha stått i kylan i över 30min och väntat på bussen.(dom går inte för ofta när det är helg) åt jag rostade mackor och yoghurt, sen la jag mig och vilade ett tag. Efter duschen blev det skype med snyggingen ännu en gång, vilket jag inte har något som helst emot. Åt ytterligare lite youghurt och någon macka under tiden. Inte konstigt jag känner mig konstigt svag i kroppen nu. Inte någon bra vana. Som tur är kommer det nog inte hända igen.... I morgon blir det både lunch och middag. Ska tvätta min matta kl 11 imorgon, så ska ställa kl på 10. Får inte sova för länge, ska upp och jobba 7-15 på tisdag så man får försöka ställa om dygnet någorlunda iallafall. Sen ska jag in till stan och fixa glasögonen, tror jag valt bågar nu. Sen ska jag möta upp Malin, vi ska till ams och lämna in ansökningarna till usk utbildningen. Nu j*vlar ska det bli av! Sen blir det spinning kl 18.
_____________________________________________________________________________________________

Igår tränade jag styrka + kondition och efteråt kom Lindis på besök. Vi blev akut godissugna och gick till Coop och köpte varsin påse naturgodis...*mmmm* Sen vid middagstid skildes vi åt, jag tog mig även en lång vilopaus som vanligt nuförtiden. Sen tog jag bussen kl 21 till Linda och Joel. Kollade på en film som heter "Försoning". Den var helt okej, lite svårt att hänga med i emellanåt bara. Sen vid 23.30 kom jag hem, startade datorn och loggade in på skype för att prata med Fredrik såklart. Hoppas det går fort till påsk!



Nu väntar sängen. En kelig zorro har kallat på mig ett bra tag nu. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0