Vilken fröjd i solens sken....

fick den där "alla fåglar kommit'ren" i huvudet. Kanske beror på att det var soligt och vårigt idag i Halmstad=) Men fick dessvärre inte ta så stor del av det. Jobbade 7-14, sen hade vi möte 14-16. Givetvis gick solen ner ganska lagom tills man klev ur byggnaden. Men men kommer fler dagar.

Malin dök upp hos mig vid 18 idag, käkade lasagnerullar med spenat och keso. Sen tog vi oss en välbehövlig powernap! Båda har ju jobbat idag. Å nu sitter Malin i fåtöljen och kollar i mina gamla tidningar, och jag sitter här framför datorn i väntan på våra mini baguetter som värms i ugnen *mmmm* Givetvis slank det ner en påse naturgodis i min korg när vi var på coop för å handla fika. Akut godissug fick jag för mig.

Nu är dom nog äntligen klara här våra kära baguettisar. Ska avnjutas med ost och aprikosmarmelad ;)

I morgon = gotta work work. 14-21. Försöka gå på en morgon promenad i morgon kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0