Wednesday

I dag har jag faktiskt varit ute på en promenad innan frukost. MEN, kan inte kalla det morgonpromenad, snarare fm promenad. Sov till 10.30. Var så himla trött så tillät mig själv att sova lite längre än jag egentligen tänkt. Är skönt nu efteråt att man faktiskt gjort någon nytta innan jobbet. Men självklart började det regna så fort jag kom ut, men jag trotsade vädret denna gång och gick ändå.

Fick ett glatt lönebesked nyss när jag var inne på min banksida. Blev lite mer än jag trodde! Inte fel =) Men jag måste spara så mycket som möjligt, om jag ska kunna köpa kurslitteraturen till usk utbildningen som går på 3500kr + om jag ska kunna resa och köpa ny soffa mm. Så alla pengar är välkommna in på mitt sparkonto!!

Nu är det dags för duschen, sen går bussen om ca 1h mot jobbet.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0